Для замовлення має бути телефон с Viber або WhatsApp. Номер ТТН передається клієнту через доступний зв'язок. Клієнт має самостійно відстежувати свою доставку на сайті транспортної компанії. Повідомлення о статусі відправлення клієнти мають отримувати самостійно від обранних ними транспортних компаній.
При замовленні товарів необхідно враховувати таке:
Товар зі статусом "На замовлення" можна купувати тільки за передоплатою 100%.
Без підтвердженого номера телефону замовлення післяплатою не надсилаються - тільки після передоплати.
Клієнтам з негативним рейтингом замовлення надсилаються лише після передоплати (повна або часткова).
Якщо клієнт не приходить за своїм замовленням, відправленим післяплатою, то цей клієнт позбавляється можливості в майбутньому отримувати замовлення післяплатою - тільки повна передоплата.
Компанія на свій розсуд має право відмовити в обслуговуванні клієнтів з умовою пост-оплата, тобто післяплатою (наложка).
Компанія на власний розсуд має право відмовити в обслуговуванні.
Замовлення до 200 грн надсилаються лише після передоплати.
Замовлення за розстроченням і кредитом можливі від 300 грн і вище.
Відправка в продовж 3 робочих днів. Вихідні не враховуються.
Адресна доставки тільки кур'єром Нової пошти за їх тарифами за рахунок одержувача.
Замовляючи з Оплатою післяплатою (наложкою) Новою поштою ви автоматично підтверджуєте що ознайомлені та згодні з тарифами післяплати за ваш рахунок.
Доставка виключно згідно тарифів та термінів обраної транспортної компанії.
Термін та тривалість доставки може змінюватись без попереднього попередження.
В разі форс-мажорних обставин -Термін відвантаження та доставки може збільшитись у зв'язку з повітряними тривогами, військовими діями, відключенням електріки та іншими не залежними від нас обставинами без попереднього повідомлення до нормалізації ситуації, або припинення форс-мажору. Претензії на цю тему не приймаються - всі живемо в тих самих умовах.
Комплексне замовлення може бути відправлене з різних складів та міст у різних відправках з різними номерами декларацій та строками доставки, без попереднього повідомлення про розбивку замовлення на кілька відвантажень та без узгодження.
При замовленні товарів необхідно враховувати таке:
Все спілкування з покупцем, після розміщення замовлення, відбувається через Viber або Whatsapp, для підтвердження замовлення та після, для відправки інформації про номери ТТН.
1. Товар зі статусом "На замовлення" можна купувати тільки за передоплатою 100%.
2. Без підтвердженого номера телефону замовлення післяплатою не надсилаються - тільки після передоплати.
3. Замовлення до 200 грн надсилаються лише після передоплати.
4. Замовлення з розстрочення та кредиту можливі від 300 грн. і вище.
5. Адресна доставка тільки кур'єром Нової пошти за їх тарифами за рахунок отримувача.
6. Замовляючи з Оплатою післяплатою (наложкою) Новою поштою ви автоматично підтверджуєте що ознайомлені та згодні з тарифами післяплати за ваш рахунок.
7. Клієнтам з негативним рейтингом замовлення надсилаються тільки після попередньої оплати (повна або часткова).
8. Якщо клієнт не приходить за своїм замовленням, відправленим післяплатою, то цей клієнт позбавляється можливості в майбутньому отримувати замовлення післяплатою - тільки повна передоплата.
9. Компанія на свій розсуд та без попереднього попередження має право відмовити в обслуговуванні клієнтів з післяплатою (наложка).
10. Компанія на власний розсуд та без попереднього попередження має право відмовити в обслуговуванні.
11. Не оплачені замовлення через добу скасовуються.